Éterický olej mateřídouška 10ml | velvesa.cz

Éterický olej mateřídouška

Éterický olej mateřídouška

275 Kč
229 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
275 Kč
229 Kčbez DPH

10 ml

INCI: hymus serpyllum

Účel použití: k inhalaci, také jako přídavek do koupelových, masážních a jiných neutrálních preparátů.

Aroma: silné, trpké, kořeněné.

Hlavní složky: thymol, cymen, linalol, terpinenol, flavonoidy, hořčiny, saponiny, třísloviny.

Vlastnosti: působí antibakteriálně, protiplísňově a protivirově, posiluje imunitní systém, pomáhá při nachlazení, uvolňuje hleny, tlumí bolesti svalů, napomáhá hojení hnisavých ran, zvyšuje krevní tlak a osvědčuje se jako repelent.

Využití v kosmetice: vhodný na plet mastnou, zánětlivou a se sklonem k akné. Je vhodný do přípravků pro ústní hygienu.

Způsob použití: v aromalampě - do nádobky s vodou nakapeme 3–5 kapek éterického oleje nebo jejich směsi (množství závisí na velikosti prostoru, jeho větratelnosti a na druhu éterického oleje) a necháme volně odpařovat. Doplňujeme podle potřeby. Jako přídavek do neutrálních preparátů - řídíme se doporučenými koncentracemi.

Upozornění: nepoužívat v těhotenství, v době kojení a při epilepsii, opatrně při vysokém krevním tlaku a u dětí. Vzhledem k silně prokrvujícím a potenciálně dráždivým účinkům je nutné používat tento olej v minimální koncentraci.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací