Éterický olej eukalyptus - klokan
50 ml
INCI: Eucalyptus globulus
Účel použití: k inhalaci.
Doporučení: také jako přídavek do koupelových, masážních a jiných neutrálních preparátů.
Aroma: silné, svěží, kafrové, balzámové a jemně sladké.
Hlavní složky: 1,8-cineol, terpynol, verbenol, karveol, kamfen, alfa-pinen, alifatické aldehydy.
Vlastnosti: podporuje vlastní obranyschopnost organizmu, působí antibakteriálně a protivirově, uklidňuje, hojí a pomáhá zacelit rány, celkově povzbuzuje, ulevuje při nachlazení, chřipce a zánětech nosních dutin, usnadňuje vykašlávání, zmírňuje bolesti v krku, zpříjemňuje dýchání, snižuje horečku, je účinný při poruchách trávení, působí močopudně, osvěžuje a dezinfikuje vzduch, osvědčuje se jako repelent.
Využití v kosmetice: vhodný pro pleť mastnou, problematickou a při akné. Chladí, dezodoruje, čistí, prokrvuje a stimuluje. Při vysokých dávkách může způsobit zčervenání kůže. Používá se do přípravků k ošetření rtů, přípravků pro ústní hygienu, do masážních a koupelových olejů na ztuhlé a unavené svaly a klouby po fyzické námaze, přidává se do prsních mastí proti bronchitidě a nachlazení.
Způsob použití: v aromalampě - do nádobky s vodou nakapeme 3–5 kapek éterického oleje nebo jejich směsi (množství závisí na velikosti prostoru, jeho větratelnosti a na druhu éterického oleje) a necháme volně odpařovat. Doplňujeme podle potřeby. Jako přídavek do neutrálních preparátů - řídíme se doporučenými koncentracemi.
Poznámka: v porovnání s éterickým olejem eukalyptus má tento olej účinné složky v nižší koncentraci, proto má méně výrazné účinky.
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás