Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA

Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA
Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA
Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA
Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA
Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA
Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA

Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA

44 515 Kč
36 789 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
44 515 Kč
36 789 Kčbez DPH

Wellness elektrické lehátko nabízí vysoký komfort do kosmetických salonů, SPA a wellness. 

Pohodlí pro klienta zajišťuje šířka lehátka až 74 cm, nastavení výšky od 61 až po 95 cm a 11 cm vysoké polstrování čalouněné odolnou a na dotek příjemnou PU kůží v bílé barvě. Povrch se snadno udržuje v čistotě.

Ručním ovladačem se nastavují 3 motory pro změnu výšky, sklonu zádové opěrky a náklonu sedáku.

Elektrické lehátko LUNA SPLIT E3 SPA disponuje kovovou konstrukcí ukrytou ve dřevě. Příjemný přírodní vzhled v kombinaci s vysokým pohodlím řadí toto lehátko mezi luxusní součásti zařízení wellness. Konstrukce lehátka je nůžkového tvaru, takže se při měnění výšky lehátka neposouvá do prostoru tak, jako lehátka běžné konstrukce

Technické parametry:
Nosnost: 175 kg
Nastavitelná výška: 61 - 95 cm
Délka lehátka: 197 cm
Šířka lehátka: 74 cm
Rozsah pohybu hlavové části: do 70° směrem nahoru
Rozsah pohybu sedáku: do 25° směrem nahoru (zdvih do stříšky)
Barva konstrukce: bílá
Barva čalounění: bílá
Tloušťka čalounění: 11 cm
Hmotnost lehátka: 89 kg

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás