Elektrická deka značky BEURER HD 75 | velvesa.cz

Elektrická deka HD 75

Elektrická deka HD 75

1 439 Kč
1 199 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 439 Kč
1 199 Kčbez DPH

Výhřevná deka od německé společnosti Beurer s označením HD 75 je nenahraditelným společníkem při večerním odpočinku, při čtení kvalitní literatury nebo sledování filmu. Vyrobena je z prodyšného mikrovlákna, které zajišťují perfektní cirkulaci tepla. Zvolte jednu z 6 nastavitelných teplot a nechte se obejmout do teplé a měkoučké náruče, díky kterému na vás bude zima zaručeně krátká.

O bezpečnost se stará Beurer Safety Systém - ochrana proti přehřátí. Díky tomuto systému se deka vypne v případě, že topná spirála uvnitř deky je poškozena a hrozilo by nebezpečí prohoření.

Automatické vypnutí zas deku vypne přibližně po 3 hodinách. Pelerínu z mikrovlákna jednoduše udržíte stále čistou, protože ji lze bezpečně prát v pračce při teplotě do 30°C. Navíc má poduška certifikát Oeko-Tex 100: textilie použité pro toto zařízení splňují přísné ekologické požadavky Oeko-Tex Standard 100, ověřené Hohenstein Research Institute.

Dopřejte si odpočinek po náročném dni. Nechte se hýčkat jako ve wellnesu příjemným teplem s kvalitou Beurer.

Charakteristika a technické údaje:
  • 6 nastavení teploty
  • třístupňová bezpečnost
  • extra měkký povrch, prodyšný
  • bezpečnostní systém Beurer (BSS)
  • automatické vypnutí po cca. 3 hod
  • patentovaná elektronická regulace teploty
  • podsvícení displeje
  • odnímatelná řídící jednotka
  • fleece vlákno
  • velikost cca. 180 x 130 cm
  • přístroj se dá mýt při teplotě 30°C
  • 100 wattů

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací