Čichový trénink - Sada 100% přírodních esenciálních olejů

Čichový trénink - Sada 100% přírodních esenciálních olejů

390 Kč
322 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
390 Kč
322 Kčbez DPH

Sada obsahuje 5 přírodních éterických olejů vhodných nejen pro běžné aromaterapeutické účely, ale také k procvičení čichu při poruše nebo ztrátě čichu po nemoci a nehodě. Každý z éterických olejů má zvláštní aromaterapeutické účinky a navzájem se doplňují.

Esenciální olej geranium se sladkou vůní, má uklidňující, antidepresivní vlastnosti a podporuje klidný spánek. Citronový éterický olej naopak povzbudí mysl, zmírňuje stres a příznivě působí na dýchací cesty a trávení.
Sada zahrnuje také esenciální olej z hřebíčku, jehož vůně vytváří příjemnou, uvolněnou atmosféru. Vyznačuje se silnými antioxidačními účinky, posiluje imunitní systém, stimuluje krevní oběh a zmírňuje bolesti zubů a dásní.
Eukalyptový éterický olej je známo antiseptikum s výraznou osvěžující vůní, která uvolňuje dutiny, usnadňuje dýchání a zlepšuje koncentraci.
Do výběru zapadá také éterický olej z máty peprné, který pomáhá se zažívacími či dýchacími obtížemi a tlumí pocity bolesti.

Éterické oleje lze použít v aromalampě či difuzéru, nebo je můžete přidat do směsi na koupel nebo masáž.

Použití při čichovém tréninku:
Vyberte si jeden z olejů, otevřete jej a přiložte nejvýše do vzdálenosti 2 cm od nosu. Vůni oleje volně vdechujte po dobu od 2 do 5 minut. Během tréninku můžete oleje střídat. Cvičení čichu se doporučuje praktikovat ráno a večer před jídlem, alespoň 3 měsíce.

Upozornění:
Při používání chraňte oblast očí a uchovávejte esence mimo dosah dětí. Neředěné éterické oleje neaplikujte na pokožku.

Balení:
Geranium 5 ml
Citron 10 ml
Hřebíček 10 ml
Eukalyptus - Austrálie 10 ml
Máta peprná 10 ml

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás