Fangoparafín značky Schupp - 1 kg | velvesa.cz

Schupp Fangoparafín 1kg

Schupp Fangoparafín 1kg

157 Kč
130 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
157 Kč
130 Kčbez DPH

Desetiletími prověřený fangoparafín k intezivní tepelné terapii při bolesti zad revmatického původu, poruchách prokrvení a neuralgiích. Vylepšená receptura od firmy Schupp.

Schupp fangoparafín má výbornou tepelnou setrvačnost, díky které umožňuje udržet potřebnou teplotu po dobu aplikace. Tato nenáročná terapie může být bez problémů používána v rehabilitacích a lázeňských provozech. Parafínové procedury jsou prováděny již léta ke zmírnění bolestí při artritidě, při zánětech šlach, svalů a při otocích.

Vlastnosti:
Elastická struktura fangoparafínu umožňuje jednoduché modelování i kolem složitých částí těla, jako jsou lokty, ruce či kolena. Teplo je do daných částí těl přenášeno z fangoparafínu rovnoměrně a postupně. Parafín se vyznačuje vysokou flexibilitou, dlouhou tepelnou stabilitou a pachovou neutralitou.

Parafango je směs několika druhů parafínů s různorodým vulkanickým prachem a léčivým bahnem, s vysokou tepelnou sorpcí a elasticitou. Fango je zaběhlé označení pro léčivé bahno. Náš fangoparafín je vyráběn pouze z nejlepších surovin v lékárenské kvalitě a jedná se o zdravotnický prostředek.

Množství použití:
  • zábal ruky: 1 - 2 kg
  • zábal paže: 2 - 3 kg
  • zábal ramene: 2 kg
  • zábal zad a krku: 4 - 5 kg
  • zábal žlučníku a jater: 2 kg
  • kruhový zábal podbřišku: 3 - 4 kg
  • zábal kyčle: 2 - 3 kg
  • zábal chodidla: 1 - 2 kg
  • zábal dolní končetiny: 2 - 3 kg

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací