Tepelný a chladový polštářek RÖWO - 2 ks | velvesa.cz

RÖWO tepelný a chladový polštářek

RÖWO tepelný a chladový polštářek

329 Kč
274 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
329 Kč
274 Kčbez DPH

Výrobek s gelovou náplní je využitelný ke chladové i tepelné terapii. 2 ks 15x28 cm. Včetně potahu s fixační gumou.

Speciální gelová náplň je vhodná k ohřevu v mikrovlnné troubě. Balení obsahuje 2 ks o velikosti 15x28 cm a fixační bandáž pro snadné připevnění na postižené místo. Díky tomuto inovovanému potahu s vrstvou ISOQUAT je docílena až 4x delší doba požadované teploty. Optimální hustota gelu a vysoce přilnavá trojvrstvá polyuretanová fólie zaručí snadné modelování RÖWO polštářku.

Tepelné použití:
Polštářek ohříváme v mikrovlnné troubě na nejnižší stupeň (180W/rozmrazení) po dobu 2-3 minut. Max. na 50°C. Vyšší výkon by mohl způsobit trvalé poškození. Sáček opatrně vyjmeme a prohněteme. Pokud není dostatečně teplý, dohřívejte ho v krátkých krocích. Vždy ho při ohřevu pozorujte. Při přehřátí polštářku hrozí trvalé poškození.

Chladové použití:
Polštářek vložte na min. 1 hodinu do chladničky nebo mrazáku. Před použitím vložte do přiloženého obalu nebo jiného textilu. Bez použítí ochranného potahu hrozí lokální omrzliny.

Údržba:
Po aplikaci omyjeme polštářek vlažnou vodou s mýdlem. Nepoužívat dezinfekční a jiné silné čistící roztoky.

Upozornění:
Při kontaktu s gelovou náplní postižené místo opláchněte vlažnou vodou.Gel obsahuje monopropylenglykol. Nepoužívat při poruchách krevního oběhu, otevřených ranách, srdečních poruchách a u dětí do 3 let. Při požití gelu vyhledejte okamžitě lékaře.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací