RockTape pro citlivou pokožku 5cm x 5m

RockTape pro citlivou pokožku 5cm x 5m

369 Kč
305 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
369 Kč
305 Kčbez DPH

Kineziologický tejp RockTape z bavlny a nylonu. Díky nižšímu obsahu lepidla je vhodný také pro lidi s citlivou pokožkou, děti či těhotné ženy.

Dobře drží a dokonale přilne k pokožce. Dá se roztáhnout až na 180% své délky, čímž poskytuje naprostou volnost pohybovému aparátu. Stimuluje krevní oběh a sníží tlak na podkoží, čímž účinně zmírní bolesti a urychluje hojení otoků či modřin po sportu, úrazu nebo namáhavé fyzické aktivitě.

Kineziologický tejp je voděodolný a vhodný pro dlouhodobé nošení.

Rozměr: 5 cm x 5 m
Materiál: 97% bavlna, 3% nylon

Recenze 1

Lenka N
3.12.2023

Absolutně nedoporučuji, syn má i 6 dní po odlepení tejpu reakci, červené břicho.....to, že odlepování byla fakt noční můra snad ani psát nemusím, fakt jsem tohle nečekala od sensitive tejpu

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Dobrý den, každá pokožka je jiná a při takových citlivých místech jako je břicho mohou nastat neočekávané reakce. Pro šetrné odlepování tejpu se doporučuje speciální odstraňovač tejpu, navlhčení tejpu teplou vodou, případně odlepování ve vaně nebo pod sprchou nebo použití jakéhokoli oleje, kterým se tejpy potře a po chvíli šetrně odlepí.

5.12.2023
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás