Indická masáž hlavy - instruktážní DVD | velvesa.cz

Indická masáž hlavy - instruktážní DVD

Indická masáž hlavy - instruktážní DVD

700 Kč
578 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
700 Kč
578 Kčbez DPH

Profesionálně zpracované instruktážní DVD - Indická masáž hlavy - bez použití oleje
Délka: 30 min.

Tato úžasná masáž se soustředí především na hlavu a vlasy. Postupně se však techniky rozšířily a zahrnují i krk a ramena. Má řadu příznivců, protože zmírňuje příznaky stresu, poskytuje úlevu a je to účinná terapie na celkovou relaxaci.

V hlavě a na tváři i v krku se hromadí velké množství úzkostí, negativních emocí, které přináší život a proto dotyk pomáhá při trápení, otevírá cesty komunikace a porozumění. Hlava a vlasy jsou mimořádně citlivé na dotek, protože obličej a kůže na hlavě obsahují velké množství nervových zakončení. Masírování hlavy a vlasů je smyslné a hluboce uklidňující.

Indická masáž hlavy se provádí v rovnoměrném rytmu, lehce, jemně aby se uvolnily blokády a hlavně nepříjemně nahromaděné napětí. Neúčinkuje pouze na tělesné úrovni, ovlivňuje i emoce, uklidňuje duši, podporuje relaxaci a odbourává stres.

Příznivé účinky:
  • odstraňuje stres, nespavost, únavu
  • odstraňuje pískání v uších
  • uklidňující, relaxační
  • odstraňuje migrény
  • podporuje růst vlasů
  • zvyšuje koncentraci

Před zahájením masáže hlavy se provede uvolnění krku, šíje a ramen, aby byla masáž účinná.
Indická masáž hlavy se provádí zejména v sedě.

DVD je v slovenském jazyce.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací