Difuzér Gejzír 300ml

Difuzér Gejzír 300ml
Difuzér Gejzír 300ml
Difuzér Gejzír 300ml
Difuzér Gejzír 300ml
Difuzér Gejzír 300ml
Difuzér Gejzír 300ml

Difuzér Gejzír 300ml

1 010 Kč
869 Kč
718 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 010 Kč
869 Kč
718 Kčbez DPH

Ultrazvukový zvlhčovač vzduchu o objemu 300 ml, s funkcí světla a možností časování na 1, 2 a 4 hodiny s automatickým vypnutím po spotřebování destilované vody a dálkovým ovládáním.

Tichý přístroj s velmi příjemným designem moderní neutrální šedé barvy se hodí do jakýchkoli prostor. Jemné světlo poslouží také jako noční lampa nebo tlumené osvětlení v masážním salonu a lze jej používat nezávisle na difuzování.

Jemná vodní pára zvlhčuje vzduch a po přidání éterických olejů působí také terapeuticky na tělo a psychiku.

Použití:
Zapojte difuzér do elektrické sítě a naplňte vnitřní nádržku vodou. Doporučujeme používat pouze destilovanou nebo čištěnou vodu pokojové teploty. Běžná voda z vodovodu obsahuje minerály, které mohou v zařízení vytvářet usazeniny. Nepřekračujte maximální objem vody, který označují rysky na vnější části nádržky. Můžete přidat pár kapek esenciálního oleje. Pomocí tlačítek na přístroji nebo dálkovým ovládáním přístroj zapnete a nastavíte.

Technické parametry:
Napájení: 100-240 V (běžná elektrická síť)
Kapacita nádobky: 300 ml
Časovač: 1hod/2hod/4hod/kontinuální pára
Produkce studené páry: cca 35 ml/hod
Automatické vypnutí po spotřebování vody
Led podsvícení: jemné tlumené žluté světlo
Rozměry: 138 x 138 x 167 mm, váha cca 415 g
Materiál: ABS + PP
Dálkové ovládání: 1x 3V baterie CR2025

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás