
Nový způsob, jak si domluvit péči o tělo: Chválí si ho klienti i terapeuti
Objednat si dnes cokoliv je otázka několika kliknutí - a lidé si na to zvykli. Pokud něco nejde vyřídit během pár minut online, často to jednoduše odloží. Jenže pak je pohltí povinnosti a ke své původní myšlence se už většinou nevrátí. A může jít klidně o fyzioterapii, kosmetiku nebo masáž, na kterou chtěli zajít právě k vám. Jak o tyhle klienty nepřijít?

Klienti hledají pohodlí už od prvního kontaktu
Vypadá to zkrátka, že telefonátům, ladění diářů a dohadování přes zprávy už odzvonilo. Čím je proces složitější, tím míň se klientům bude chtít podstupovat.
Chtějí totiž jednoduchost. Uvědomí si po dlouhém pracovním dni, že by jejich záda potřebovala trochu péče? Proč byste se měli stát další položkou v jejich nekonečném to-do listu na zítra? Místo toho je nechte objednat se hned. Rovnou z gauče, třeba v pauze mezi dvěma epizodami seriálu.
A masér nebo fyzioterapeut? Ani tomu se nechce obvolávat zmeškané hovory ve chvíli, kdy už by klidně mohl mít volno. I přesto se spoustě z nich nechtělo měnit zaběhlé pořádky. Báli se složitostí, nedostatku osobního kontaktu. Jenže ti, kteří dali online objednávání šanci, jsou teď nadšení. Mají větší přehled, a díky menšímu množství administrativy také více prostoru pro klienty.

Stačí aplikace v mobilu
Představte si, že chcete třeba masáž. Nejlépe ještě tento týden, a co nejblíž v okolí. Běžně by to znamenalo sednout k počítači obětovat čas vyhledávání a volání o termíny. Teď si klient otevře v mobilu aplikaci Welapy, vyfiltruje si, o jakou službu stojí a kde, vybere si maséra a rovnou zarezervuje termín. Během dvou minut je hotovo.

Poskytovatelé služeb si v profilu jednoduše nastaví služby, ceny a dostupnost. Vše ostatní už běží samo.
To, jaký má klient z vaší služby pocit, nezačíná ve dveřích ordinace nebo masérny. Jde už o první kontakt. Když je domluva snadná, rezervace rychlá a všechno proběhne hladce, přichází s pocitem klidu a jistoty. A vy máte víc prostoru soustředit se na to, co děláte nejlépe - kvalitní péči.
Článek připravili: welapy.cz