Ušní svíčka eukalyptová

Ušní svíčka eukalyptová

97 Kč
80 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
97 Kč
80 Kčbez DPH

Ušní svíčka s eukalyptovou silicí - osvěžuje, 2ks

Rozhodně pomáhá také:
  • při léčení nahromaděného hlenu v horních dýchacích cestách
  • při rýmě
  • po zánětu ucha
  • bolesti hlavy (cerumenového původu)
  • hučení v uších
  • nespavosti
  • vyrovnávání tlaku v uších

Ušní maz můžeme pomocí svíčky odstranit velmi jednoduchým způsobem. Teplo vytvořené hořením svíčky (v zvukovodu max. 40 st. C) změkčí nahromadění maz.

Ušní svíčky:
jsou to bavlněné trubičky napuštěné směsí včelího vosku. Teplo vytvořené hořením svíčky změkčuje nahromaděný maz a vytvořený podtlak ho komínovým efektem vysaje. Zároveň dochází k vyrovnávání tlaku přes Eustachovu trubici v celé oblasti hlavy a krku. Tepelný vliv pozitivně ovlivňuje zablokované toky energie v meridiánech. (Meridiány jsou energetická vedení, jejichž úlohou je přeprava a rozvádění životní energie v organismu člověka.)

Charakteristika:
Ušní maz produkují mazové žlázky v zevním zvukovodu. Při žvýkání se maz vyprazdňuje navenek. Někdy se však může nahromadit v podobě mazové zátky a ucpat zvukovod (cerumen). Stává se to při nadměrné tvorbě nebo nedostatečném vyprazdňování mazu (např. při atypickém tvaru zvukovodu), případně při čištění zvukovodu (pokud se maz zatlačí do hloubky). Nemocnému se zhorší sluch (podobně jako při koupání, když voda ucpe zvukovod). Při tvrdší mazové zátce se zjevuje bolest, někdy nemocnému hučí v uchu a cítí i závratě.

Po zapálení vzniká uvnitř svíčky mlha, která proudí směrem dolů dovnitř ucha. Tato mlha přepravuje účinné látky svíčky do celého ušního ústrojí. Teplo ze svíčky prohřívá i mikrosystém ušního laloku a tak působí na reflexní zóny, které touto stimulací příznivě ovlivňují průběh onemocnění z nachlazení. Upravuje čistící působení lymfatické drenáže ucha. Ušní svíčky mohou mít příznivý účinek, např. při bolestech v uších, dlouhotrvajících bolestech uší a hlavy, při mírných formách zánětu středního ucha, svědění v uchu, hučení v uších, při pocitu tlaku v uších a hlavě, migréně, akutní a chronické rýmě, poruchách čichu, zánětu mandlí, podrážděnosti a stresových symptomech jako důsledek vegetativních poruch, nedostatečném prokrvení ucha, energetickém posílení při nedoslýchavosti, lokální a reflexní aktivaci látkového a lymfatického oběhu, stimulaci energetického toku, celkovém posílení imunitního systému organismu.

Podle akupunkturistů teplo ze svíčky prohřívá i mikrosystém ušního laloku, tím působí na reflexní zóny, které touto stimulací příznivě ovlivňují průběh onemocnění z nachlazení. Upravuje čistící působení lymfatické drenáže ucha. Po aplikaci v svíčkách zůstane hmota, což je odpad ze svíčky.

Návod k použití
  1. Lehněte si s poduškou podloženou pod hlavou. Asistující osoba namasíruje ucho, čímž zaktivizuje akupresurní body.
  2. Na svíčku ze spodku natáhneme ochranný kroužek.
  3. Na otvor ucha přiložíme tenkou gázu, nebo kosmetický ubrousek, který prstem zaoblíme a mírně vtlačíme do vnějšího vchodu ucha.
  4. Asistující osoba zapálí svíčku na širším (bílém) konci a mírným stlačením užšího konce vloží svíčku do venkovního vchodu ucha nad gázu, celou dobu drží ušní svíčku ve svislé poloze a pinzetou uštipuje spálené části svíčky.
  5. V průběhu asi 10 minut shoří 2/3 svíčky. Zbytek vložíme do připravené nádobky s vodou.
  6. Na každé ucho použijeme po jedné svíčce.

Tato metoda nezpůsobuje žádnou bolest, ani pocit nepříjemného tepla.

Preventivně se používá 1 x za dva týdny.
Terapeutické použití: 3-5 dnů za sebou, po 1-2 denní přestávce kúru můžete zopakovat.

Upozornění:
Čištění uší dětí vykonávejte vždy za přítomnosti dospělé osoby! Delší vlasy je třeba sepnout! Nedoporučujeme používat při perforaci ušního bubínku a alergií na obsažené látky!

Ušní svíčky se nemají používat v případě, pokud již byla svíčka byť trošku použitá a zapálena. Budou plně funkční pouze v případě, že se použijí v původním, zachovalém stavu.

Recenze 1

Dori
20.1.2024

Rychlé dodání, vše jako v popisu.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás