Salón BASIC | velvesa.cz

Salón BASIC

Salón BASIC

16 453 Kč
14 808 Kč
12 340 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
16 453 Kč
14 808 Kč
12 340 Kčbez DPH

Otevíráte si masážní salon? Nevíte přesně, co všechno si máte pořídit? Poskládali jsme pro vás balíček produktů, které určitě potřebovat budete. Vše, co masérský salón na rozběh masáží potřebuje a navíc se slevou, která potěší.

Pokud si přejete jinou barvu masážního stolu, válce a půlválce, uveďte to prosím do poznámky k objednávce. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte, rádi vám s výběrem poradíme.

Balík obsahuje:

  • 1. Masážní lehátko Lipt® D-05
  • 2. Taška na lehátko
  • 3. Půlválec
  • 4. Válec
  • 5. Masážní olej Základní 1l
  • 6. Masážní olej Mandlový 1l
  • 7. Dávkovač Tomfit - emulze a oleje 1 litr (2 ks)
  • 8. Ohřívač olejů
  • 9. Pouzdro na masážní olej s opaskem
  • 10. Thajský krém Namman Muay 100 g
  • 11. Jednorázový podhlavník X 50ks 40g/m2 (2 ks)
  • 12. Jednorázový podhlavník U 50ks 40g/m2 (2 ks)
  • 13. Jednorázová prostěradla 500m x 70cm
  • 14. Masérská / Saunová plachta 110x240cm (10 ks)
  • 15. Ručník 30x50cm (5 ks)
  • 16. Ručník 50x100cm (10 ks)
  • 17. Osuška 70x140cm (10 ks)
  • 18. Incidin foam 750ml
  • 19. Svalová soustava MUŽ 50,8x66cm
  • 20. Kostra - opěrná soustava 50,8x66cm
  • 21. Souprava 3 bederních obratlů
  • 22. Paraván MR15

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací