Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)

Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)

Masážní lehátko Lipt® HL-01 (hliníkové)

5 350 Kč
4 421 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
5 350 Kč
4 421 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (3. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Moderní masážní lehátko s hliníkovou kostrou

Nízká hmotnost v kombinaci se spolehlivou stabilitou, to jsou u masážního lehátka určitě velmi vítané vlastnosti. K tomu se u typu Lipt HL-01 ještě dá připočítat jednoduché a rychlé skládání i rozkládání, které je díky důmyslně navrženému systému s lanky dalším přínosem k mobilitě tohoto masérského stolu. Díky hliníkové konstrukci má lehátko mimořádně nízkou hmotnost - pouhých 11,5 kg. Díky nízké hmotnosti a snadnému rozkládání se tento typ lehátka hodí skvěle především pro maséry, kteří docházejí za svými klienty. Můžete si vybrat mezi provedením v modré, krémové, nebo elegantní černé.

“

Přizpůsobení výšky je velmi důležité

Aby měl masér správný přístup ke klientovi, je třeba si masážní lehátko vhodným způsobem přizpůsobit na výšku. K tomu slouží snadné nastavení pomocí posuvných objímek na nohách lehátka, které jsou opatřeny aretací. Lehátko lze přizpůsobit na výšku od 60 do 81 cm, 8 poloh je odstupňováno po třech centimetrech. Jednoduše nastavit lze také sklon i výšku podhlavníku pro větší komfort masáže. K tomu slouží jednoduchý rychloupínací mechanismus.

“

Mäkké čalúnenie znamená príjemnejšiu masáž

Lehátko Lipt HL-01 je čalouněno kvalitní hebkou koženkou "Soft Touch", která se snadno čistí. Pro příjemný pocit klienta je výstelka zhotovena z molitanu s vysokou hustotou a v tloušťce 4cm, takže je dostatečně pohodlná. Podhlavník je pro klienta velmi pohodlně řešen, švy jsou umístěny tak, aby netlačily do tváře a celkový střih zaručuje stabilní a přitom pohodlné opření hlavy. Nechybí ani otvor pro obličej, který je umístěn přímo v konstrukci a je uzavřen zátkou, kterou lze v případě potřeby jednoduše vytáhnout.

“

Bohaté příslušenství a jednoduchý transport

V ceně lehátka je zahrnuto také bohaté příslušenství, sestávající z transportní tašky, podhlavníku, držáku podhlavníku i opěrky rukou. V tašce je chráněno proti mechanickému poškození koženkového potahu i všech ostatních dílů. Veškeré přiložené příslušenství je možné jednoduše uložit do vnitřního prostoru lehátka pro snadný transport v ochranné transportní tašce s popruhem. Samozřejmostí tohoto kvalitního výrobku je i dvouletá záruka.

“

Rozložené lehátko

Šířka

68 cm

Nastavitelná výška

60 - 81 cm

Délka

184 cm

Délka s podhlavníkem

217 cm

Složené lehátko

Šířka

93 cm

Výška

68 cm

Tloušťka

18 cm

Další parametry

Tloušťka molitanu

4 cm

Nosnost dynamická

130 kg

Nosnost statická

250 kg

Hmotnost

11,5 kg

 

Recenze 2

VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

Používám na mých kurzech. Lehátko velmi odolné, spolehlivé, dostupné v pěkných barvách.

0.0.0
velvesa
Dávidné Holes Marianna
10.4.2022

Super pohodlné, masivní a pevné lehátko. Trošku obtížněji se dává do transportní tašky. Zbožňuji ho i já i moji klienti.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás