Skládací masážní stůl Lipt DS-01, černý | velvesa.cz

Masážní lehátko Lipt® DS-01

Masážní lehátko Lipt® DS-01

2 990 Kč
2 492 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
2 990 Kč
2 492 Kčbez DPH

Praktické, lehké, skladné

Masérské lehátko Lipt DS-01 je lehčí, ale stabilní masérský stůl, který se jednoduše skládá a přenáší. Plnohodnotný masážní stůl do masážního salonu, přenosný stůl pro mobilního maséra, díky nižší hmotnosti 12,6 kg (bez příslušenství) je vhodný i pro nižší nebo subtilnější maséry, masérky a kosmetičky a pro časté cestování a přenášení i pro sportovní maséry nebo fyzioterapeuty. Díky pohodlnému polstrování se hodí jako praktické vyšetřovací lehátko pro všechny typy terapií. Konstrukce lehátka je z kvalitního bukového dřeva, které je lehké, ale velmi pevné. Dostatečnou pevnost a stabilitu zajišťuje i systém ocelových lanek. Rozložení a skládání lehátka je skutečně jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani půl minuty.

“

Praktické, lehké, skladné

Masérské lehátko Lipt DS-01 je lehčí, ale stabilní masérský stůl, který se jednoduše skládá a přenáší. Plnohodnotný masážní stůl do masážního salonu, přenosný stůl pro mobilního maséra, díky nižší hmotnosti 12,6 kg (bez příslušenství) je vhodný i pro nižší nebo subtilnější maséry, masérky a kosmetičky a pro časté cestování a přenášení i pro sportovní maséry nebo fyzioterapeuty. Díky pohodlnému polstrování se hodí jako praktické vyšetřovací lehátko pro všechny typy terapií. Konstrukce lehátka je z kvalitního bukového dřeva, které je lehké, ale velmi pevné. Dostatečnou pevnost a stabilitu zajišťuje i systém ocelových lanek. Rozložení a skládání lehátka je skutečně jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani půl minuty.

“

Vysoký komfort je standardem

Lehátko je čalouněné kvalitní koženkou s jednoduchými švy v rozích. Koženkový potah se snadno udržuje v čistotě. Molitan s vysokou hustotou o tloušťce 4 cm zajistí při masáži příjemné pohodlí pro klienta. Pro zvýšení bezpečnosti a stability lehátka jsou konce nožiček opatřeny gumovými protiskluzovými podložkami. Masážní stůl Lipt DS-01 nabízíme ve více barevných provedeních.

“

Praktické příslušenství

K masážnímu lehátku Lipt DS-01 dodáváme následující příslušenství: podhlavník, držák podhlavníku z pevné umělé hmoty, opěrka rukou a postranní opěrky rukou. Příslušenství je odnímatelné a dá se prakticky uskladnit do prostoru uvnitř masážního stolu. Všechno příslušenství je v ceně masérského stolu. Složené lehátko pohodlně přenesete v transportní tašce.

“

Transportní taška

Taška na přenášení lehátka z pevného textilního materiálu s popruhy umožňuje bezpečný a pohodlný transport masážního lehátka. Taška spolehlivě chrání především koženkový potah před mechanickým poškozením a zašpiněním a umožní mít veškeré vybavení pěkně pohromadě. Praktickou transportní tašku dodáváme k lehátku zdarma.

“

Rozložené lehátko

Šířka

70 cm

Šířka s opěrkami rukou

97,5 cm

Nastavitelná výška

62 - 84,5 cm

Délka

195 cm

Délka s podhlavníkem

226 cm

Složené lehátko

Šířka

97,5 cm

Výška

70 cm

Tloušťka

17,5 cm

Další parametry

Tloušťka molitanu

4 cm

Nosnost dynamická

120 kg

Nosnost statická

230 kg

Hmotnost bez příslušenství

12,6 kg

Hmotnost s příslušenstvím

14 kg

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.scz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozen. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás

Máte dotaz k produktu?

Zeptejte se odborníka

Tato stránka používá cookies, aby vám přinesla co nejpříjemnější uživatelskou zkušenost. Více informací