Půlválec

Půlválec
Půlválec
Půlválec
Půlválec
Půlválec

Půlválec

349 Kč
288 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
349 Kč
288 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (3. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Slouží jako podložka pod kolena, kotníky nebo hlavu. Je vyplněn molitanem s vysokou hustotou. Čalounění je z velmi kvalitní, na dotek příjemně hebké koženky - tzv. soft touch. Koženkový potah se snadno čistí.

Bezproblémová údržba a vícero možností použití dělají z půlválce nepostradatelného pomocníka každého maséra.

Rozměry: 55 x 7,5 cm

Recenze 10

Cirja Ioan
28.6.2023

Velká spokojenost s objednaným produktem.

0.0.0
velvesa
Rucsandra Obretin
2.3.2023

Půlválec není dostatečně vysoký, aby správně podpíral kotníky, hlavně pro lidi s chodidly nad 40. Výšku musím improvizovat. Může být i trochu kompaktnější. Je to zpětná vazba po terapii s lidmi různé výšky.

0.0.0
velvesa
Eliška
3.11.2022

Jako produkt dobrý, jen barva přišla trošku jiná než je na foto, je s nádechem do žluta. Mám lehátko i válec v té barvě, trošku se liší barva půlválce, ale nevadí, hlavně, že slouží.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Ano, jednotlivé výrobní šarže se mohou od sebe trošku barevně lišit. Děkujeme za pochopení.

3.11.2022
velvesa
Márk
24.8.2022

Perfektní půlválec na masáž. Dobře drží kotník, není moc velký, je velmi praktický.

0.0.0
velvesa
Valentin
21.7.2022

Produkt super

0.0.0
velvesa
Laura
4.7.2022

Jsem velmi spokojena s doručenými produkty!! Klientky se cítí pohodlně a bezpečně zejména proto, že je lze snadno dezinfikovat

0.0.0
velvesa
Peter Sýkora
8.5.2022

půlválce jsou velmi praktické a nápomocné

0.0.0
velvesa
Enzo
6.4.2022

dobrý, dost široký, nepadají nohy chlapům i pod břicho i pod hlavu

0.0.0
velvesa
luba
24.10.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa
Lucia
14.2.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás