Parafín Základní 800g

Parafín Základní 800g

287 Kč
237 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
287 Kč
237 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (3. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Základní parafín vyživuje a zjemňuje kůži, ruce a chodidla. Pomáhá při odstraňování celulitidy.

Parafín je speciální vosk, který se používá k léčebným i kosmetickým účelům. Parafínový zábal prokrvuje pokožku, prohřívá svaly, uvolňuje ztuhlé a bolestivé klouby. Prohřívá, uvolňuje, zvyšuje krevní oběh a otevírá póry.Vyniká svou schopností zadržovat teplo. Tuhne při teplotě 52-62°C.

Parafínový zábal rukou
Před terapií ruce vydezinfikujte a aplikujte peeling. Ponořte ruce do koupele s teplým parafínem. Vosk okamžitě přilne na pokožku. Ruce vložte do plastového sáčku nebo rukavic a zabalte do speciálních rukavic bez prstů nebo froté ručníku. Nechte 20 až 30 minut působit. Potom parafín z pokožky jemně stáhněte a naneste výživný krém.

Účinky parafínu jsou zdravotní i estetické
Parafín také změkčuje ztvrdlou kůži a pomáhá při odstraňování celulitidy. Parafínový zábal jako kosmetická kúra se používá v kosmetice pro výživu a zjemnění kůže rukou, loktů, kolen a chodidel. Mezi nejoblíbenější patří zábaly rukou. Po parafínové kúře jsou hladké a jemné, zbavené odumřelých buněk a suchých šupinek kůže.

Způsob použití:
  • léčebné a kosmetické účely
  • vynikající schopnost zadržovat teplo
  • prokrvuje pokožku, prohřívá svaly, otevírá póry
  • uvolňuje ztuhlé a bolestivé klouby
  • vyživuje a zjemňuje kůži, ruce, lokty, kolena a chodidla
  • pomáhá při odstraňování celulitidy
  • zbavuje odumřelých buněk a suchých šupinek kůže

Obsah balení: 800 g

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás