Medistik mini ICE 2ml

Medistik mini ICE 2ml

47 Kč
39 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Malé praktické balení 2ml v spreji

Obsahuje čistě přírodní látky a díky svému složení působí podpůrně v situacích, které vyžadují rychlé ochlazení a následné prokrvení pokožky při ztuhlých končetinách nebo v oblasti zad a šíje.
Přírodní složky - vyživují kloubní systém a podporují tvorbu chrupavky, mají protizánětlivé účinky, mírní zánětlivé procesy. Vhodný pro klienty užívající antikoagulanty.
Úleva díky rychlému ochlazení v akutním případě. Medistik ICE okamžitě chladí postižené místo díky rychlému vstřebání. Oceníte v horkých dnech a po úrazu nebo při zánětlivých potížích. Omezuje tvorbu modřin a otoků. Stimuluje nervový a svalový systém. Zklidňuje pokožku po bodnutí hmyzem.
Snadná a hygienická aplikace – pohodlná aplikace bez kontaktu rukou umožňuje použití jak v ordinaci, tak i v terénu, na sportovištích, po namáhavém pracovním výkonu. Aplikace nevyžaduje ruční masáž a umývání rukou po nanesení jako u podobných produktů založených na krémové či gelové bázi.
Lokální aplikace pouze v místě bolesti. Nezatěžuje trávicí aparát jako léky.
Medistik™ ICE nemastí, nebarví kontaktní materiály a nezanechává skvrny.
Přípravek nenahrazuje péči lékaře.

Účinné složky:
10% Mentol,
4% Kafr, 2%
Mátový olej, MSM, Ilex, Glukosamin, Chondroitin, Kyselina listová, Vitamín C.

Použití
Při sportu a náročné fyzické aktivitě, v ordinaci i v terénu. Okamžité ochlazení pokožky a následující silné prokrvení napomáhá k uvolnění napjatých lýtek, stehen a rychlé regeneraci namožených zad a končetin. nohou. Pouze pro vnější použití. Neaplikujte do očí a na sliznice. Chraňte před dětmi. Nepoužívejte při alergii na některou z účinných složek.

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás