Masážní baňky s balónkem - sada 5ks

Masážní baňky s balónkem - sada 5ks

603 Kč
498 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Sada skleněných baněk s gumovými balonky pro podtlakovou masáž. V sadě se nachází 5 velikostí masážních baněk vhodných pro různé části těla. Gumové balonky stačí zmáčknout a přiložit baňku na pokožku a není třeba skleněné baňky před procedurou zahřívat. Výrazně tak usnadňují celý proces baňkování.

Podtlaková masáž pomocí baněk pomáhá prokrvit kůži a podkožní tkáně, čímž podporuje regeneraci svalstva a odstraňuje bolesti hlavy. Také stimuluje lymfatický systém a má detoxikační účinek. Redukuje projevy stárnutí, pročišťuje póry a zpevňuje pokožku.

Použití:
Baňky přikládejte na čistou pokožku, zvlhčenou masážním olejem, emulzí, krémem nebo gelem. Vyberte vhodnou velikost banky a stlačte její balonek. Baňku pečlivě umístěte na pokožku tak, aby do ní nevnikl vzduch. Pomalým uvolňováním balonku se v baňce vytvoří podtlak, který začne nadzvedávat pokožku. Banky na těle nenechávejte příliš dlouho. Po odstranění baněk kůži promasírujte, abyste předešli otokům nebo poškození pokožky.

Čištění:
Před čištěním z baňky odstraňte gumový balonek. Skleněné baňky očistěte běžným čistícím prostředkem a dezinfekcí, v páře nebo horké vodě. Gumové balonky můžete opláchnout ve vlažné vodě s mýdlem a okraje přetřít čistícím ubrouskem s obsahem alkoholu.

Upozornění:
Banky nepoužívejte během těhotenství nebo pokud se necítíte dobře. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Materiál:
Banky: sklo
Balonky: guma

Velikosti (průměr):
Banka 1: 2,5 cm
Baňka 2: 3 cm
Baňka 3: 4,5 cm
Baňka 4: 5 cm
Baňka 5: 6 cm

Recenze 1

Olariu Ioana
27.6.2022

Baňky jsou ok! Gumové balónky jsou poněkud tvrdé, asi to tak má být, aby fungovaly.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás